Живопис


Головна » Мистецькі техніки творів Галини Зубченко » Живопис


Живопис – Карпати Живопис – Лавра Живопис – Різне

Живопис – постійна техніка художниці Галини Зубченко протягом усього її творчого шляху.

Саме технікою живопису найбільше розкрита тема Карпат, з якої почався творчий шлях художниці. Молода Галина Зубченко в живопису тяжіла до сміливого реалізму. Сміливість полягає в рішучому, часом безкомпромісному кольоровому рішенні більшості робіт цього періоду (1956–1963 роки). Живописні роботи пізнішого періоду карпатського циклу (1990–1996) більш узагальнені, дещо навіть монументалізовані. Це зумовлено тривалим періодом творчості Галини Зубченко як художника-монументаліста. Чимало робіт карпатського циклу 1960-х та 1990-х років – це портрети. Живописне рішення робіт різного часу справді змінювалося. Але чудовий міцний рисунок, гармонійне композиційне рішення і тонкий психологізм в роботах залишалися незмінними.

Лаврський цикл робіт є суто живописним. Галина Олександрівна була великою шанувальницею роботи з кольором і вважала це для художника основою основ. Живописні роботи лаврського циклу умовно можна поділити на реалістичніші та абстрактно-образні, хоча всі вони були написані протягом 1992–1999 рр. Ці твори пронизані екзистенційним пошуком сенсу буття людини і ствердженням присутності божественного навколо нас.

Є немало живописних творів художниці, які не належать ані до карпатської тематики, ані до лаврського циклу. Серед таких робіт – портрети дуже різних людей, мальовничі пейзажі та навіть експериментальні пошуки. Напевне, не було такого періоду в житті художниці, коли би вона переставала мислити себе живописцем.

Будучи людиною емоційною, Галина Олександрівна працювала з кольором творчо і натхненно. Направду, Галина Зубченко була творцем симфонії кольорів!