Головна » Основні теми творчості Галини Зубченко » Лавра » Живопис – Лавра « Живопис « Мистецькі техніки творів Галини Зубченко
…Так почав народжуватися лаврський цикл творів Галини Зубченко. Ці роботи можна умовно розділити на ближчі до реалізму – це “Головний вхід до Лаври”, “Служба в Трапезній”, “Пречиста”… Інші ж роботи лаврського циклу мають більш абстрактно-образне рішення, бачаться динамічнішими. Це такі роботи як “Єднання”, “Лаврські дзвони”, “Великдень у Лаврі” та ін. Також художницю зачаровувала краса монастиря будь-якої пори року – це ми бачимо у таких творах художниці, як “Весна у Лаврі”, “Пречиста” тощо.
Сама ж Галина Олександрівна стверджувала, що намагається у цих роботах показати тісний зв’язок людини й світу з Божественним началом. У 1995 році була написана живописна версія ікони Почаївської Божої Матері на замовлення Уляни (Оляни) Колянхівської з Канади. Згодом, уже в 1996-1999 роках Галина Зубченко написала ікону “Спас Нерукотворний” для Видубицького чоловічого монастиря та ікону “Несподівана радість” для “Афганської” церкви, що біля Києво-Печерської лаври. Галина Олександрівна планувала написати ряд ікон для Видубицького чоловічого монастиря і навіть працювала над ескізами до них. На жаль, її життя обірвалося раніше, ніж здійснився цей задум.
Так, уже на схилі свого буремного й нелегкого життя, Галина Олександрівна прийшла до примирення з Богом і людьми.