Головна » Мистецькі техніки творів Галини Зубченко
Життєвий та художній шляхи Галини Зубченко були нерозривні й перепліталися між собою, утворюючи дивовижні візерунки долі. Загалом це три глобальних напрямки – живопис, графіка та монументальний напрямок у мистецтві.
Живопис супроводжував Галину Зубченко майже все її життя. Живописні твори найбільше представлені у карпатському циклі. Проте ми знаємо Галину Зубченко і як чудового портретиста, причому більшість портретів – живописні. Графічних портретів, тобто виконаних вугіллям чи олівцем, значно менше.
Але й робіт, виконаних у техніці графіки, у Галини Зубченко немало. Так, наприклад, перед нами постає кримський цикл – це дивовижні акварелі, прозорі й делікатні, наповнені сонцем, морем і казковою атмосферою Криму.
Графічні замальовки, начерки й портрети художниці теж посідають гідне місце серед її творів. Глибоко вражає точний психологізм у цих, зазвичай невеликих, роботах. До слова, начерки Галина малювала постійно. Нерідко її можна було побачити з блокнотом і олівцем на концертах чи публічних заходах. Вона любила людей і життя – і змальовувала їх на папері, підмічаючи те, чого не бачили інші.
Монументальний цикл у творчості Зубченко, без перебільшення, став і значним життєвим етапом у житті художниці. Григорій Синиця був і вчителем, і ідеологом, і творцем загальної концепції розвитку та реалізації сучасного українського мистецтва на основі традиційного мистецтва України.
Чи був якийсь із цих напрямків найулюбленішим для неї?
Як говорила сама художниця, це був симбіоз знань та майстерності. В кожній живописній роботі присутнє графічне рішення, кожна графічна робота, якщо це акварель – має в собі живописне втілення. А монументальне спирається і на чітке графічне потрактування, і на основи живописної школи, яку свого часу вивчав художник.
Отже, ця тріада технік та напрямків у творчості Зубченко – Живопис, Графіка, Монументальне – рівною мірою зробили творчий доробок Галини Олександрівни Зубченко неповторним, яскравим і незабутнім.